marți, 10 martie 2009

Inceputul

Povestea mea nu incepe aici... pasiunea pentru fotografie sa nascut cu ceva timp in urma sau probabil ca a existat intotdeauna undeva sub piele. Primele semne au aparut cand am folosit pentru intaia oara o camera point-and-shot a unui bun coleg de teatru <<>> Cosmin Cretu. Era un Sony Cyber-shot de toata frumusetea iar noi eram in deplasare in Satu Mare jucand Cafeneaua...amintiri frumoase. Apoi la ceva vreme dupa, mi-am cumparat un Fuji FinePix S5700 alaturi de care am plecat la drum invatand cate ceva in d'ale incadrarii in rama. Trebuie sa mentionez ca acel S5700 a fost cumparat cu bonuri de masa iar eu am platit rate la mama pentru el! deci sacrificiile isi au si ele rolul in poveste. Acum detin un mult dorit D-SLR Sony Alpha200 care in ciuda gurilor rele, isi merita si banii si premiul "Best D-SLR Entry Lever 2008 Awards".